Thursday, November 25, 2010

oh! asmadi

gua memang terkilan la dgn pensyarah gua nie..knpe?? bukan nak mengutuk ke ape.tp dri pirasat gua memang xsepatut la dia mengaja student mcm tue..dlm banyak modul2 gua memang benci giler dgn subject sk3..xtau la knpe.bila ada je kelas dia..gua macam ada satu menda yang masuk dalam mata gua..dan tetiba je dengan automatik mata menjadi ngatok..gua memang xleh kawal la nafsu tido..2 la hari2 gua lalui dr awal sem lge hingga nak hbs sem dh nie bila time subject sk3..lagi satu masalah gua memang xpuas ati la cara penbalajaran pensyarah gua ajar nie..memang xmasuk la ape dia ajar.bila dia sampai je kelas terus dia bukak buku pas2 sembang pasal bab yg dia nak ajarkan..pas2 bila gua tnye klo xfaham ape yg dia ajar...ade ke patut dia suro gua cari sendiri...tue xpe lge...bila pmpuan xfaham laju je dia tolong ajarkan..memang berbulu je gua tgk...bkn gua seorang je yg kne.sume bdk laki kls gua mmg pensyarah gua lyn mcm tue...memang cibai.nak mengadu kat tempat sepatutnya.gua takot plak..sebab dia nie dah la ketua deparment.lagi satu masalah..displin gua pon ada masalah skit la...so berdiam dri la...mcm katak dok bawah tempurung..tp sebaek la sem depan org laen plak yg mengajar..haha...mitak2 la cik pmpuan yg mengajar..kahkah...nak mengata lebih2 plak xberkat plak ilmu yg dia ajar..so korang menilai kan la diri korang..bila korang berada di tempat gua..ok.

2 semburan:

Anonymous said...

dedikasi nya kamu sebagai student..hahahahahaha

My Name is Azizan..!! said...

koe kn tengilling..
hakhak...