Monday, November 22, 2010

bila final exam tiba2 je dtg...!!!!

grinding operation
nak jadi kan citernya...bila ak smpai je kelas pagi tadi.aku lepak la ngn kawan2 sambil dok belek bahan material tok final exam bulan depan dengan tiba-tiba je pensyarah aku bernama cik din bagitau yang hari nie ada wat final exam kol2ptg hempeh tol la...aku dh la xprepare ape2 pon lagi..biasa la baru lps cuti raya..kpala otak mesti ingat kat sup lembu daging korban je..haha...tapi apepon nk wat mcm ne.nak xnk kne buat gak...sudah tepat kol2ptg.hati aku mula dah cemas takot xdpt jwb.lebih2 lagi ble kne test seorang2..lge mcm biawak ak jadi cemas..ape xnya, sebelum nie klo time msk lab je..line clear je aku membuta..tp akhir skali..alhamdulilah ak dpt buat jugak la..walaupon dlm kelam kelibut..berkat ibubapa mendoakan ank nya amin....so nie la detik2 cemas aku ble nak jwb final exm..jwb spm pon xcemas mcm nie..kahkah kambing......

0 semburan: