Saturday, November 27, 2010

plessing bola memang baek..exam minguu depan

exam minggu depan..tp gua sempat lepas tension dengan snuker...haha...gua bosan asyik memerah otak je sepanjang hari.memang gila xkne time gua maen.dah lame xmaen..rse sangap plak...haha.pas 2 byk menang plak 2...dr kol9 gua layan smpai la kol12..fuhhh..klo mak gua tau ..masak gua nak kne melayan dia...berleter berjelar2...gua gembira sngat hr nie..sb gua dpt jwb soalan test drawing..tp peperangan blum tamat..minggu dpn bru gua berperang habis2 habisan nk melayan soalan2 final nnte..haha..org sibuk study..gua sibuk plak maen2 meda xberfaedah...gua memang berperangai mcm tue kadang kala..kahkahkah....



                                                     

1 semburan:

+aNa baNana+ said...

Kambing... men snooker erkkk