Tuesday, January 11, 2011

welcome to pendatang baru..budak2 junior..

salam 1malaysia lama sudah gua tidak mereka cerita dekat artikal gua pnyer blog nie haha..
pejam2 celik rupanya gua sudah masuk sem baru dah..hah tak tersedar rupanya
bersemangat rasanya pada mulanya..sebaba apa dh lame xjmpe budak2 kelas..tapi lama bosan 
jugak nak menghadap perangai diorang berlain rupa colour dan rasa kita masing2
haha..tapi hari nie enjoy skit la disebaba kan hari nie ada hari sual kenal dgn budak2 junior haha
kepada budak2 junior..gua nak ucapkan selamat datang la kepada pendatang2 baru tue
harap dapat suai2 la ngn senior korang k..


-siap korang gua buli korang suma suro potong bulu ketiak gua mlm nie-

2 semburan:

Anonymous said...

eh nashrul..ko stdy mne skg??

nGakzz the hero said...

kat adtec cik silah oi...hahaha