Saturday, December 4, 2010

tunjukanlah kehebatan mu yang sebenar -HARIMAU MALAYA-

 
 
 
ohh!! skuad rajagopal tunjukanlah kehebatan mu yang sebenar...gua dan rakyat jelata sekalian..memharapkan korang semua dapat kalahkan thailand esk ptg.nie lah peluang korang yang terakhir utk buktikan kemampuan korang..walaupon korang kne baham dgn sang garuda 5-1..first game..gua tetap optimis korang blh menang dgn thailand second game..loas pon blh draw dgn thailand..xkan lu org xleh nak mng dgn thailand..tp gua pk..lbh bagus la klo rajagopal buat rombakan bsr besaran dgn dfensive malaysia...mskkan sabree mat abu di sebelah kanan..razman xleh pkai la...lps 2 goli pon tukar dgn goli kalate...si che mat...dia ok skit bru lps top performance
kat asia game.centre miedfelder safiq rahim kurang menjadi la..game dgn thailand..dia memang xleh maen la dgn amri yahya..so dia kne bergandigan best partner dia amar rohidan...bru mantap beb.. stirker gua memang puji la..safee dgn norshahrul memang tiptop...memang best la tgk dia maen mse first game dgn indon...gua percaya gandingan 2ekor nie..gua yakin esk gawang thailand mste bocor pnyer..kpd mat2 bola.com..jgn lupa tonton second game malaysia vs thailand..kol6ptg...-AFF SUZUKI CUP-

0 semburan: